| ugur demirtaş / 2010-01-16 01:24:55 |
| helal beyler işinizi takip edin,yerel yönetimlerin öncülüğü işlerin yerelde yapılması esasıdır.Bu uygulamayı yapmayanlarda art niyet aramanın çok doğru bir karar olacağı kanısındayım. |
|
|
|
| öğretmen / 2010-01-16 12:54:30 |
Evet,izniktekiler şikayete alışmış,hem teklif vermezler,hem de şikayet ederler.Okullar kimsenin malı değil.Sonuçta en iyi şey yapılmaya çalışılıyor.1 ay önce de iznikli bir esnaf,yine İznikliyi şikayet etti. Önemli olan en iyiyi en ucuza maletmektir.Üstelik okullarda herşey isteğe bağlıdır.Almazsınız biter.Bilgi sunulur,almazsınız,bilgi okulda kalır. Kıskançlık yerine uyumlu iş yapmak önemli.Kimse İznikli esnafı bağrından itmez.Eşitlik halinde İznikli tercih edilir.Zararda değil. |
|
|
|
| idareci / 2010-01-16 13:38:49 |
Haberi okuyan haklı sanabilir ama değil.okullar haklı.Hem teklif vermeyeceksin,sonra şikayet edeceksin.Okullar müneccim mi,sizin isteyip istemediğimnizi bilecek.Hem hangi okul İznikli esnafı reddetmiş.İznikli esnafla çok iş yapılır,ama hep zarar ettik derler.İşi başkasına verince de iş başkasına veriliyor derler.Projesi olan getirir okullar reddederse o zaman hakkı olur belki. Haberi yapılanı da haberi yapan şikayet etmişti 1 ay önce.Bence birleşmeli esnaf,ama iş yapmak için,şikayet değil. |
|
|
|
| 17190 / 2010-01-17 08:43:10 |
ŞİKAYETÇİ ESNAF,OKULLARI İSYAN ETTİRDİ. Okullarda e okul için yapılan çalışmaları baltalamaya çalışan esnaf okulları isyan ettirdi.Adını açıklamayan bir idareci,bunlar işe değil,şikayete alışmışlar,hiçbir proje üretmezler,okullara sunmazlar,başka esnaf gelir bir iş yapar,onu da baltalamaya çalışırlar,dedi. İznikli esnaflarla da çalıştık,çalışıyoruz,çalışacağız,amama kimse tek bir yere mecbur değil,hem bakıyorsun,birbirlerini de şikayet ediyorlar,teklif istiyorsun,vermiyorlar,dedi. |
|
|
|
| akıllı veli / 2010-01-17 08:44:38 |
| tüm yorumları yayınlayalm.Dürüst habercilikse.Esnaf da haksız olabilir.Bunu herkes görsün. |
|
|
|
| idareci / 2010-01-17 08:50:37 |
Proje yapılacak Avrupa seviyesine gelinecek.Hem aynı teklifi vermiyeceksiniz,sonra şikayet edeceksiniz.Adamlar iddialı.Bu işi bizden ucuz ve kaliteli kimse yapamaz diyor. Vergi levhaları da var.Kim İznikli esnafa iş yaptırmamış ki.Kendi kendine 2. dönem fotoğraf çekeyim demiş.sonra,kimsenin bu niyetinden haberi yok.Aynı kişiyle 3 defa çalıştık.Her getirdiği projeyi yaptık.Nankörlük bence.Üstelik kendisini İznikli bir esnaf şikayet etti.Şimdi kapatmak için bu haber.Vicdanlı haber. |
|
|
|
| İŞİN DOĞRUSU BUDUR / 2010-01-17 20:58:59 |
| Şimdi okuyucular adına konuya yakın olduğumdan dolayı aydınlatma gereği duyuyorum. Konu şudur: İznik\'teki 2 okula İznik dışından fotoğrafçı gelip proje sunmuş okullarda kabul edip çekmiş ancak öğrenci velileri İznik\'teki fotoğrafçılara gidip neden bu kdar kötü ve pahalı çektiniz diye sormuş fotoğrafçılartında bu işten böylelikle haberi olmuş durumda diğer ikinci konuda okul yıllığı yapılması için iznikli yine fotoğrafçılardan reklam istenmiş böylelikle haberdar olunmuştur. Konu kısaca budur |
|
|
|
| İŞİN DOĞRUSU BUDUR / 2010-01-17 21:03:46 |
| önce beklirtmek isterimki okullar RESMİ KURUMDUR. Resmi bir kurumda yapılacak işlemler ihalesiz yapılamaz usulsuzdur. İznik dışından gelip proje verilse dahi okul yönetimi hatta okul aile birliği bunu ihaleye çıkartması daha hesaplı ucuz yapılması mümkünmüdür diye yapması şarttır. önüne gelene projem var gel çek yap denilemez denilirse başka şeyler aranılır. İhale yapılırken ihale şartı olarak okul aile birliğine bağış yapılması maddesi, durumu olmayan öğrencilerden ücret alınmaması şartı konur |
|
|
|
| İŞİN DOĞRUSU BUDUR / 2010-01-17 21:07:31 |
| Tüm meslek dallarında olduğu gibi fotoğraf sektöründe de eğerki memleketinizde fotoğraf işleri ihalesiz duyurulmadan iznik dışından birine veriliyorsa bu kavgalı olsalar dahi bir araya gelme sebebidir ancak iznik içinden bir esnafa verilmesi durumunda zaten kendi aralarında bunu çözümleme işine gidiyorlardır gideceklerdirde. |
|
|
|
| İŞİN DOĞRUSU BUDUR / 2010-01-17 21:12:49 |
| geçmiş dönemlerde iznik lisesi yeni adı ile şehit sedat pelit lisesi ne proje verilmiş okul yönetimi ihale yapmış projeyi veren değil iznikli başka bir esnaf işi almıştır yönetmelik kural neyse uygulanmalıdır |
|
|
|
| FOTOĞRAFÇI / 2010-01-18 10:18:34 |
| iyi günler.ben malum fotoğrafçıyım.bakın arkadaşlar ben selçuk okulunun velisiyim.sezon başında bir çocuğumu da birinci sınıfa yazdırdım.okula sezon başında istedi müdür bey resim çektik birinci sınıflara ücret almadım(not:benim ücret almadığım fotoğraf işini kılıçarslanda kişi başı 5 tl den yaptılar.1500 öğrenci 7500tl yapar.)ve okul aidatları da ödüyoruz akıllı sınıf falan..şahsi işlerinde de yardımcı olmadığımı söyleyemez.hakkım değilmiydi.SADECE BİR KERE DANIŞILMASI BANA. |
|
|
|
| öğrenci velisi / 2010-01-18 11:05:48 |
| evet ben 3öğrencimle okulumuzun ödemelerinden yorulmuş br veliyim .Sayın öğretmen [yorumu yapan]iznikte bizim okulumuzun masrafları giderleri dilden dile konuşuluyor 3çocuğu olanada 4 çocuğu olanada okul aidatıiçin sürekli toplantılarda konu edilmesine rağmen hiçbir şekilde yardımcı olunmuyor ve hatta 5.ci sınıflar için yarım dönemliğine elektronik tahta aldırılma teklifi sunuluyor.diyorsunuz ya BİLGİ SUNULUR,ALMAZSINIZ BİLGİ OKULDA KALIR bu krizde sanıyorumki okulda kalacak çok bilgilerolck |
|
|
|
| şikayetçi veli / 2010-01-18 11:29:50 |
| 1.ci sınıfta öğrencim var .geçen hafta okula yabancı birileri gelerek resimlerini çekmiş.güzel durun diyede çocuğuma ters davranılmış velilerden hiçbir onay alınmadan çocuklarımızın okullarda resimlerinin çekilmesinden şikayetçiyim.eğer resim gerekliyse toplantılarda biz velilere haber verilmesi gerektiğinin kanaatindeyim diğer veli arkaşlarımda dahildir. |
|
|
|
| Hüseyin TOPKARA-ANKARA / 2010-01-18 11:50:41 |
| İznikte eski köklü esnaflardan çok az kaldı onlarda düzene uymak zorunda kaldılar bizler izniğe yılda bir ay gelib kalan izniklilerden biride benim fakat ben her seferinde şikayetçi oldum fakat kimseye anlatamadım hala da aynı fikirdeyim iznik esnafı kendine gelmeli serbest piyasa da iş verenin işine kim gelirse ona yaptırır okulları haklı buluyor esnaf arkadaşlarımada geçmiş olsun diyorum.Saygılsrımla... |
|
|
|
| can berk / 2010-01-18 12:18:01 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| can berk / 2010-01-18 12:41:43 |
| öğretmen başlığı ile yazan arkadaş öyle gözüküyorki işin içinde olan müdürsün,şimdi size soruyorum sen iznikte hangi fotoğrafçıya gidip, bakın dışardan fotoğrafçılar geldi böyle bi iş yapacaklar siz ne diyorsunuz diye sordumu bunlar müneccimmi nerden bilsinler. sen iznikli esnafa bi danıştın mı şimdi bide hem teklif vermezler,hem de şikayet ederler diye yazmışsın dışardan bakan biri iznikli esnaf bi şey vermemiş dışardan gelen esnaf kesin okula ve müdüre bi şeyler vermiştir diye söylüyor. |
|
|
|
| can berk / 2010-01-18 12:54:23 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| Şenol / 2010-01-18 17:00:17 |
İlçemizde uzun yıllardır esnaflık yapmaktayım.Bu teklif bizden mi gelecek yoksa okulların mı teklif vermesi gerekir.Yerel esnaflar olarak bize danışılması gerek mez miydi?Gerektiğinde okulları mız için zarar ederek te bu işi yaparız.Kaldı ki yapılan işin ka litesi de standartların dışında ve sanki fotokopi gibi.(Bunu karala mak için söylemiyorum.)Veliler den gelen şikayetler bu yönde dir. İlçede yaşayanlar olarak bir birimizle dayanışma içinde olmaz sak,bu gibi olaylar yaşanacaktır. |
|
|
|
| tarkan kaya / 2010-01-18 17:32:31 |
| Zaman zaman okullarda bu tip faaliyetler yapılır.Burada yanlış olan dükkan sahibi iznikli esnafımızın nasıl işimizi arttırabiliriz diye düşünmek yerine kolay yolu seçip en yakınındaki kişiyi suçlamasıdır.İş iyiydi kötüydü ayrı tartışma konusudur.Kimse kimseye zorla bir şey satamaz.Serbest piyasa ekonomisinin olduğu bir ülkede\"Neden benden almıyorsunuz\"diye kimseyi suçlayamazsınız.O zaman internetten alış veriş yapan fotoğrafçı arkadaşa sormazlar mı sen neden malzemelerini dışardan alıyorsun diye |
|
|
|
| veli okul aile birliği / 2010-01-18 18:38:39 |
Bir de işlere okul aile birliği cephesinden bakalım.Okulların sabit giderleri var.Şimdi akıllı sınıflar kurmuşsunuz.Veli kabul etmiş.Sonra ödememiş.Para bulmanız lazım.Dönem de bitiyor. Borçlar nasıl ödenecek.Fotoğrafçı okula 750 tl bağışlamış.Bir miktar okulu rahatlatacak.Üstelik e okula resim lazım.o da bedava.Fotoğrafları almak mecbur değil.Bence fotoğrafçı zarar edecek.Aslında biz fotoğrafçıyı zarardan kurtardık.Teşekkür etmesi lazım.Daha önce 3 kere çekim yaptırdık kendisine.şikayet oldu. |
|
|
|
| okul aile birliği / 2010-01-18 18:48:55 |
| En iyi sınııftan kimse aidat vermez.Dersanelere bir sürü para yatırılır.Herkes kazansın gçzümüz yok.Maksat eğitim olsun.Okul aile birlikleri veliler adına hareket eder.Kimse 1350 veliyi arayıp bulamaz.Zaten toplantılara kimse katılmaz.Duyarlı veli mi.% 10 u geçmez.Diğerleri şikayet edip ödememeyi tercih eder.Şafak gene foto çekmiş.ne güzel.Bence teklif vermemiştirler.Zaten zarar eder bu yabancı.Baksana kimse almıyormuş fotoları.Şafak zarardan kurtulmuş.Teşekkür etmeli okul aile birliğine. |
|
|
|
| şikayetçi / 2010-01-18 18:56:37 |
| Ya şu satıcılar okuldan uzak dursun.Çocuklarımız kimsenin sömürge alanı değil.Akıllı sınıftan 10 kişi ödemeyi tamamlamış.Biri de benim.Ne kadar duyarsız veliler var ya bu İznikte.Allahtan İznikli değilim.Adamlar paraları alıp nerelere harcıyorlar bilmiyorum.İnsan çocuğunun sıra projeksiyon bilgisayar amerikan kapı,laminant döşeme parasını vermez mi .Okul özel kolej gibi olmuş.Ama İznikli öğrenci parası bana ödetiyor.Ayıp ya.Memuruz ödüyoruz,hep bize yüklenilmez ki.İznikliler de aidat versin. |
|
|
|
| akıllıveli / 2010-01-18 19:11:47 |
Değil şikayet kölesi olsanız öğretmenlerin hakkını ödeyemezsiniz.değil aidat tüm varlığını bağışlasanız ne olur.Adamlar bizim cocuklarımız için çalışlıyor.İki cocuğa evde sahip olamıyoruz.1350 çocukla ilgileniyor adamlar.Ayıp ayıp.Bu ne bilinçsizlik. Okulda bizim çocuklarımız ısınıyor.Bizim çocuklarımızın çöpü toplanıyor.Bizm çocukların tuvaleti temizlenyor.Bizim öğrencilere sıvı sabun alınıyor. Hem okutmak istiyoruz hem de 50-100 tl yardımlardan kaçıyoruz.Bize ne esnaf kavgasından. |
|
|
|
| TAKDİRCİ / 2010-01-18 19:20:34 |
KILIÇASLAN VE SELÇUK KOLEJ OLMUŞ. Selçuk ve Kılıçaslanı hiç gezdiniz mi?İkisi de kolej olmuş.Her yerde akıllı sınıflar.Ben Bursada böyle okullar görmedim.Son teknikle ders yapıyorlar.Tebrik ederim bu veli öğretmen ve idarecileri.Bu okullar özel okul olsa her ay bin lira alırlar.Bence İznikteki veliler çok şanslı.Bir aidatla nasıl yapmışlar bu sınıfları.Hepsini tebrik ediyorum.Devletin buna gücü yetmez. Herhalde öğrenciler bu okullara gelmek için can atıyordur.Öğretmenler çok zevk alıyor olmalı |
|
|
|
| fotoğrafçı esnaf / 2010-01-18 20:03:52 |
| ÖĞRETMEN arkadaş soruyorum size teklif veriyoruz da ne oluyor.TELİFİMİZİN CEVABI telif dışı oluyor.Siz boşuna kürek salıyorsunuz, cümlesi ne demek sunduğumuz projeye bakmaya bile tenezül edilmiyor.EVET Okulların hepsini gezdik ve cvp olara hep böle muamele gördük ve kendilerini düşündüler bizi ve ögrencileri düşünmediler kendi çıkarlarını düşündüler.İZNİK\'Lİ ESNAFLARDA böle dayanışma içinde olduğu sürece okullarımız daha çook iş yaptırır dışarıya. |
|
|
|
| öğrenci velisi / 2010-01-18 20:35:02 |
| sayın idareci,öğleyin 3 çocuğum elinde resimli saatli çerçeveyle geldiler.hangisini kırayım çocuklarımın ,tanesi 12.50lira ve resimler çok kötü çıkmış bu paraya değermi? |
|
|
|
| okul aile birliği / 2010-01-18 20:46:32 |
Evet,okul aile birliği işine geleni yapar.Şikayet edeni değil.Herşey iyi ilişkilerledir.İznikli fotoürafçılara çok iş yaptırdık.Proje geldiğinde tabi.Her fotoğrafçının ayrı çalışması vardır.Kimse kimsenin öalıimasını sahiplenemez.Şikayet edenler de getirir projelerini kabul görürse çalışılır.Öğrenciler hiçbir resmi almak zorunda değildir.İsterse alır,istemezse fotoğraf ,fotoğrafçının elinde kalır. Kimse kimseye birşey dayatamaz.Sonuçta okullar da dayatmıyorlar.Sadece sunuyorlar.Selamlar... |
|
|
|
| iznik kalkınmalı / 2010-01-18 22:10:08 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| KONUYU SAPTIRMIYALIM.... / 2010-01-18 22:13:13 |
| ÖĞRETMENLERİMİZİN ÖNÜNDE SAYGIYLA EĞİLİR ELLERİNDEN ÖPERİZ.....Zaten okul aile birliğimiz gerekli yazıları elimize ulaştırıyor. yeter artık .....siz gerekirse tek tek bütün velileri telefonla arar bulursunuz ....VELİLERİN VAY HALİNE PAMUK ELLER CEBE RESİMLİ SAATLER EVE................ |
|
|
|
| akıllıveli*okul aile bir / 2010-01-18 22:30:56 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| tok veli / 2010-01-18 22:37:29 |
Ben bu resimleri beğenmedim.Resimleri almam.Ama okulun aidatını yatırı makbuzumu da alırım. Çocuğumdan daha değerli ne var bu dünyada.
|
|
|
|
| veliuyanık / 2010-01-18 22:43:30 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| insaflı veli / 2010-01-18 22:57:51 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| KONUYU SAPTIRMIYALIM.... / 2010-01-18 23:09:46 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| okul aile birliği / 2010-01-18 23:15:44 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| zafer / 2010-01-19 00:25:05 |
| Sayın idareci okul mümeccim mi isteyip istemediğinizi nereden bilecek demişsiniz. Doğru ama esnafta mümeccim değil, böyle bir iş yaptırılacaksa çıkarsın ihaleye yaparsın tebligatını. Gidip okullar kaç esnafa yaptırılacak iş hakkında bilgilendirme yaptı ?? |
|
|
|
| SON İZNİKLİ / 2010-01-19 12:36:48 |
editörün notu sayın okurumuz, yapılan yorumlarınız kriterlerimize uymadığından yayınlanmamaktadır... |
|
|
|
| Bir Yönetici / 2010-01-19 13:14:53 |
Bir haberin bu kadar ses getirmesi gazetecilik başarısı olmasının yanında toplumun büyük bir kesimini ilgilendirdiği de bir gerçektir. Bazı hususların altını çizelim: 1.Okullar hiçbir sektörün hazır müşterisi olmak zorunda değildir. 2.Ekonomide arz-talep ilkesi geçerlidir. 3.Benden değilse karalayalım mantığı yersizdir. Bazı Hususlarında üstünü çizelim: 1.Okullun öğrencilerini tiyatroya mecbur tutmayalım. 2.Okullarda teknoloji getirirken aynı ürün bakanlıkta varsa özele gitmeyelim. |
|
|
|
| anne baba yani veliler / 2010-01-19 17:09:28 |
| haberi okuyunca düşündüm. İznikte emekli olan öğretmen dershaneye gidiyor okullardan da deniyorki dershaneye gidilmezse başarılı olunmaz peki şimdi soruyorum o zaman iznikte okullar neden var? dershaneler var zaten sbs ve üniversite sınav sonuçlarını bekliyoruz. kolej olmuşmuş dershane değil okul is tiyoruz. |
|
|
|
| öğretmen / 2010-01-19 20:09:16 |
| Emekli olan öğretmenler okullarda ve dersanelerde çalışır.Aslında dersane öğretmenleri farklıdır.Sadece bazı öğretmenlerin müşteri potansiyeli vardır.Hi bir öğretmen dersaneye gidilmezse başarılı olunmaz demez.Bunu sadece dersaneler söyler.Dersanelere giden veli,kendi evde görevini yapamadığı için l,velinin görevini tamamlamak için dersaneye gönderir.gönderir.Okulların ne kadar geliştiğini görmek için göz gerekir.Okullar dersanelerin çook üstünde.Öğrenciler de velinin çook üstünde.Selamlar |
|
|
|
| anne baba yani veliler / 2010-01-20 13:14:26 |
| öğretmen yani adı üstünde öğretici eğitici, peki şimdi soruyorum veliler evde çocuğuna nasıl matematik fizik kimya öğretir? onuda geçelim kolej gibi okullarımız varken iznik te neden bu kadar çok dershane var ve neden tüm öğrenciler dershaneye gidiyor? dershanlere verilen para okula verilsin öğrencilerde dershaneye gitmesine gerek kalmasın diyecem ama buda mümkün değil. sanırım tüm veliler dershane olmasından şikayetçi dershane yerine okul eğitimi istiyoruz okullarımaza sahip çıkılmasını biliriz |
|
|
|
| bir veli / 2010-01-20 19:25:53 |
| konu farklı yerlere taşınmış bende malum okulun velisiyim düzenli olarak aidatımı veriyorum çünkü eğitime yapılan yatırım en güzel yatırımdır ve gerklidir okulumuzun eğitimindende memnunum fakat bazen idareciler para toplama işini suyunu çıkarıyor burası ticarethane değil okul kaldıramayağınız yükün altına girmeyin aidat haricide sürekli isteniyo ve bunların hiçbirini vermeyenlerde var adaletsizlik oluyor |
|
|
|
| idareci / 2010-01-21 11:30:48 |
burnuma pis kokular geliyoo.. meb in ilk açtığı akıllı sınıf int var izniktekilerle karşılaştırım. AMANNkandırılmayalım.Yapılacak her işte önce KALİTE .. E ONU DA KALİTELİ ADAMLAR yaparr.Fotograflar ın değeri bence 1 tl etmeliydi.gerisi boş.Bir de burdan söylüyorum sakın idareciler velilerin hakkını SAVUNMASIN.. |
|
|
|
| akıllıveli / 2010-01-21 13:02:00 |
| Akıllı sınıfları bilmeyenler ve fotoğrafları görmeyenler lütfen yorum yapmasın.Fotoğraf 1 değil 3 üründen oluşuyor.1 tl bile etmez diyen veli almıyor zaten merak etmeyin.Ama öğrenciler bile akıllı sınıfları çok seviyor.Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu? |
|
|
|
| akıllı / 2010-01-21 23:59:57 |
burda herkes işi biliyo hayatında hiç akılllı sınıf görmeyenler akılllı sınıf uzmanı olmuşlar ve ha birde sorun öğrencilere napmışlar bu akılllı sınıflarda şimdiye kadar hepsi vitrin kolay gelsin!
|
|
|
|
| kolej / 2010-01-22 00:06:52 |
| ne mutlu bize çocuklarımız kolejde okuyo:) hijyen süper..sabunsuz kolejler.. |
|
|
|
| by com / 2010-01-23 10:00:53 |
| sistemi öyle bir hale getirdiler ki eğitim paralı ama bu etik yollardan değil kıyafet foto karne kep töreni gibi arayışlarla bu velileri nasıl soyarım anlayışına dönüşmüş. neticede bizlerde okuduk ama bu dönem bambaşka. eskiden toplantılarda çocuğun durumu konuşulurdu şimdi malum okulun durumu.hiç olmassa şeffaf olunsa şu fotoğrafı allah aşkına beyendiniz mi foto çekileceğinden veliler bilgilendirildi mi . sorun olan fotoğraflar kaça anlaşıldı kaça satıldı.yapılacak ve yapılandan haberimiz yok |
|
|
|
| sonsöz / 2010-01-24 02:05:30 |
Veliler aidat vermezse okullar bir şekilde para bulurlar.Devlet masrafları vermiyor,veli vermiyor,kim finanse edecek bu eğitimi.Hala herkes para önemli sanıyor.Oysa bilgi parayı döver.Bilgi paranızdan önemlidir.50 yıl sonra Avrupa seviyesine gelince herkes öğrenecek. Geziler,mezuniyet geceleri,sportif faaliyetler eğitimin görünen yüzü.Kitap okumayan,düşünemeyen,dedikodu toplumuyla bu kadar olur.Ya bilen ol,ya da bilenlerin yanında ol.Bilmeyenlerden olma,bilmeyenlerden olma...selamlar... |
|
|
|
| BALIK BAŞTAN KOKAR / 2010-01-27 11:04:48 |
| Hüseyin çelik velileri dersanelerden kurtaracağını söyledi sınav sayısını üçe çıkarıp dershanelerin ekmeğine yağ sürdü.Okullara bir kuruş ödenek vermeyip insanları böyle bizar etti. izniğe bir çivi çakmadığı halde İznikliler adamı göklere çıkaardı.ineyi kendine çuvaldızı başkasına batır ey vatandaş... |
|
|
|