Tacir Kanyonu Turizme Damgasını Vuruyor

İznik’in Sansarak Kanyonundan ardından son yıllarda da turizmciler, sporcular, kulüpler Tacir Kanyonunu keşfettiler.
İznik Tacir Kalyonu her geçen gün turizme daha da damgasını vuruyor. Geçtiğimiz hafta sonu Yeşil Bursa Dağcılık Kulübü Derneğinin organizasyonu ile 60 kişi Tacir Kanyonunda yüzmenin, yürüyüşün doyasıya zevkini yaşadı. Kulüp yetkilileri “  10 kilometrelik Tacir Kanyonu yürüyüşüne Bursa kent meydanından 60 kişi ile 3 minibüs 1 özel araçla İznik’e ulaştık. İznik’te bizi rehberimiz ve dostumuz Hilmi SARI karşıladı, köy kahvesinde çay ve kahvaltı molası verdik ve köyden hareket edip kanyonun başlangıç yerine ulaşıp yürüyüşümüze başladık. Aramızda ilk defa kanyon yürüyüşe katılan doğaseverlerimiz vardı ve 4 tane çocuk katılımcımızla kanyon yürüyüşümüze yavaş ve dikkatli devam ettik. Yüzmek için denk gelen her su göletine girip yüzdük, su çok güzeldi, parkuru yarılayınca yemek molası verdik. Mola yerimiz de güzeldi ve herkes bir güzel yemek telaşına girişti, güle oynaya yemeklerimizi yedik. Kanyonun aşağısına doğru daha yüzülecek yerlerde ve son bitişten önceki şelalede mola verdik ve baya yüzdük. Aynı zamanda parkurun bitiş yeri de olan büyük şelale arkadaşların en çok eğlendiği yerdi. Serin sulara yaklaşık 5.6 metre yükseklikten atladılar. Yüzme molasından sonra araçlara binip Tacir köy kahvesinde yorgunluk çaylarımızı içtik. Öncelikle Rehberimiz Hilmi Sarı’ya Tacir köyü Muhtarımız Fikret Ölçer’e Kulüp başkanımız Kadir Soyaltın 'a, Yeşil Bursa’nın yardımsever üyelerine, katılan tüm katılımcı dostlara ve günün kahramanı 4 genç doğasevere teşekkür ederiz. Dediler.

Tacir Muhtarı Fikret Ölçer “ Bu hafta da Yeşil Bursa Dağcılık Kulübü Derneğinin mahallemizi ve kanyonumuzu gezmeye geldiler. Bütün misafirlerimize hoş geldiniz diyoruz bütün doğa severleri bu güzel doğa harikası kanyonumuza bekliyoruz.” Dedi.